Bolków, Chocianów, Chojnów, Gaworzyce, Głogów, Grębocice, Jawor, Krotoszyce, Kunice, Legnica, Legnickie Pole, Lubin, Męcinka, Miłkowice, Mściwojów, Paszowice, Pielgrzymka, Polkowice, Prochowice, Przemków, Radwanice, Rudna, Ruja, Ścinawa, Wądroże Wielkie, Zagrodno, Złotoryja

DZPN przeszkoli kluby z social media! Może czas też na samorządy?

LEGNICA. Komisja ds. mediów Dolnośląskiego Związku Piłki Nożnej zaprasza na szkolenie o tematyce „Jak skutecznie budować markę swojego klubu? Marketing i sprzedaż”. To kolejna nowa inicjatywa lokalnych władz, w które mocno zamieszane są osoby związane z Zagłębiem Miedziowym. – Jako Związek chcemy przede wszystkim pokazać klubom, w jaki sposób można zdywersyfikować wpływy do budżetu – mówi Adam MICHALIK, dyrektor Podokręgu Legnica.

DZPN przeszkoli kluby z social media! Może czas też na samorządy?

Głównym pomysłodawcą tego szkolenia jest doskonale znany legnickim kibicom Paweł Kościółek. wieloletni dziennikarz sportowy, współzałożyciel portalu podwrocławskie.pl ale przede wszystkim współtwórca Klubu Biznesu Miedzi Legnica oraz menadżer ds. kontaktów biznesowych Śląska Wrocław a w obecnej kadencji DZPN przewodniczący Komisji ds. mediów. Wśród prelegentów znalazł się także legniczanin Maciej Matwiej, którego kibice znają przede wszystkim jako autora biografii Wojciecha Górskiego a także współtworzenia programu „Niski Pressing”.

- Z każdym rokiem rola mediów społecznościowych jest coraz ważniejsza, jeśli chodzi o prowadzenie własnej firmy, ale także innych aspektów życia codziennego. Podobnie jest także, gdy mówimy o klubach piłkarskich, które w zdecydowanej większości opierają się na środkach samorządowych. Gminy tych pieniędzy mają coraz mniej, dlatego tym bardziej warto poszukać innych możliwości finansowania działań – podkreśla Adam Michalik.

Czego więc chce nauczyć DZPN przedstawicieli klubów? Przede wszystkim umiejętności prawidłowego wykorzystania social media do budowania marki, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, tworzenia profesjonalnych grafik za pomocą bezpłatnych programów, pozyskiwania sponsorów i budowania silnych relacji z nimi a także budowania relacji z mediami.

Takim działaniom przedstawicielom piłkarskich władz z całą pewnością należy przyklasnąć. Jednak warto tutaj dodać też kamyczek do ogródka. Na takie szkolenie przydałoby się wysłać także wielu pracowników miejscowych samorządów… - Formuła jest otwarta dla wszystkich. Większość tematów jest uniwersalna, dlatego zapraszamy wszystkich chętnych – zaznacza dyrektor Podokręgu Legnica.

Szkolenia planowane są na przełomie lutego i marca. 26.02 odbędzie się we Wrocławiu, zaś 5 marca w Legnicy. Zgłoszenia do udziału w szkoleniu przyjmowane będą do 10 lutego do godz. 15:00. Na podstawie liczby zgłoszonych uczestników Dolnośląski Związek Piłki Nożnej dokona wyboru miejsc organizacji szkoleń i poinformuje o nich za pośrednictwem strony internetowej oraz mediów społecznościowych.

Zgłoszenia na kurs przyjmowane są za pośrednictwem e-maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W zgłoszeniu należy zawrzeć imię i nazwisko, preferowaną lokalizację oraz potwierdzenie dokonania przelewu. Koszt szkolenia to 99 złotych. Nr konta: 61 1090 2503 0000 0006 3000 0960.

Powiązane wpisy