Akcja SALLER Polska robi furorę (FOTO)
LEGNICA. Z szybkością pendolino rozwija się akcja SALLER Polska #WdrużynieSIŁA w ramach której wypuszczono specjalną linię t-shirtów. 19% z ich sprzedaży zostanie przeznaczonych na walkę z koronawirusem. Akcję wsparli na początku związani ze sportem legniczanie, ale teraz dołączają sportowcy( lub byli sportowcy) z całej Polski. Piłkarze: m.in. Mirosław Szymkowiak, Paweł Zieliński, Eryk Sobków, Marcin Kikut, Kornel Osyra, Marcin Garuch, Damian Oko , Mateusz Piątkowski, Błażej Augstyn. Dołączyli wojownicy ringu: Paweł Biszczak, Tyberiusz Kowalczyk, Piotr Wilczewski i wielu innych.
Do akcji włączyły się kluby sportowe: GKS Tychy, KS Legnickie Pole, Orkan Szczedrzykowice czy ostatnio A-klasowy Albatros Jaśkowice i kapitan zespołu Rafał Kanasiuk. Na zjednoczonym froncie walki z COVID-19 pod sztandarem Saller Polska nie brakuje działaczy- Andrzeja Padewskiego wiceprezesa PZPN i szefa dolnośląskiej piłki czy chociażby Piotra Potycza dyrektora Konfeksu Legnica. Akcja rozpoczynała się od mocnego wsparcia piłkarzy ręcznych Siódemki Miedź i UKS Dziewiątka a dzisiaj "ambasadorką" akcji w świecie handballa jest utytułowana Kinga GRZYB z Zagłębia Lubin i reprezentantka Polski.
- Oprócz samego zebrania funduszy na walkę z pandemią, kampania ta ma na celu pokazać, że wspólna mobilizacja i gra do jednej bramki może przynieść teraz wiele dobrego. Napisy na koszulkach nakłaniają do pozostania w domu i przeczekania tej trudnej sytuacji – wszyscy jesteśmy w tym razem i tylko wspólnym działaniem w tej samej drużynie możemy sprawić, że całe to zamieszanie skończy się szybciej - mówi Dominik ŁYSAK, dyrektor generalny SALLER POLSKA.
Koszulki Sallera z nadrukowanymi hasztagami #StayAtHome oraz #BackToTheGame możecie kupić za 49 zł w oficjalnym sklepie internetowym. Dostępne są trzy warianty kolorystyczne. [https://www.saller-polska.com/produkt/koszulkameska/889]
Fot.aspm
{gallery}galeria/sport/03-04-20-akcja-saller-polska-fot-saller{/gallery}